domaci apache mi nektere php scripty nabizi ke stazeni

Martin Maléř info na primaweb.cz
Neděle Květen 24 18:56:19 CEST 2009

Zdravim,

zkusebni, domaci server Apache mi po aktualizaci
(Mandriva2009 ->Mandriva2009.1) a aktualizaci zacal nektere
.php stranky nabizet ke stazeni misto zpracovani a zobrazení
v prohlizeci. Jsou to stranky index.php, pokud do adresniho
radku zadam jen ServerName. A to jeste ne vsechny.

Neprisel jsem na to, proc nektere stranky v teto situaci
normalne zpracuje a zobrazi a jine ne.

Mimo jiné mám v httpd.conf i toto:
DirectoryIndex index.html index.html.var index.cgi index.pl
index.htm Default.htm default.htm index.xml index.php

Prosim o radu

Dekuji

Martin Maler