OT: umisteni switche v racku

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Pondělí Květen 25 11:21:43 CEST 2009

michal krajcirovic wrote:
> ahoj,
> casto (jak v serverovne i na fotkach racku ruznych profi firem co si
> davaji na web) vidim umisteni switche "xichtem vpred", tedy porty na
> stranu kde maji servery zapinani, a ne na stejnou stranu jako maji
> servery porty ze kterych ty kabely vedou. osobne me to prijde nelogicke
> a divne, ale rikam si ze to ma urcite nejaky vyznam kdyz to dela tolik
> lidi :)
>
> neobjevil nekdo vyznam, nebo proc vubec nekdo ty kabely taha dopredu
> celym rackem?
>
> sem zvedav :)

> [...]

me to prijde logicke, protoze ty switche, ktere jsem v racku videl maji
jen predek a tam maji i konektory a kontrolky. kdyz to neni primo v
serverovne, ale treba ve firme, tak nejcastejsi duvod proc se leze do
skrine je zapnout nejaky dalsi kabel do switche. navic mi prijde ze kdyz
ta horda kabelu vede dolem dopredu a pak nahoru tak nebrani tolik
proudeni vzduchu jako kdyby byla vzadu kam foukaji vetraky.

--
Daniel Hrbac