domaci apache mi nektere php scripty nabizi ke stazeni

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Pondělí Květen 25 10:49:08 CEST 2009

Před mnoha a mnoha lety jsem měl web u IOL.cz a najednou se toto také
stalo. Technická podpora tvrdila "my jsme s tím nic nedělali, jen jsme
trochu zmigrovali z linuxu na windows"
Problém byl v nastavení MIME toho webserveru u telekomu. Ještě to bylo
okořeněno tím, že v IE to fungovalo dobře, ale v Mozille ne, ta místo
zobrazování obrázku nabízela jejich stažení.

Tom

--
S pozdravem
Tomáš Krbec