domaci apache mi nektere php scripty nabizi ke stazeni

Martin Maléř info na primaweb.cz
Pondělí Květen 25 21:34:38 CEST 2009

Odinstaloval jsem apache, php, mysql,
smazal zbylé složky a soubory s vyjimkou /var/lib/mysql

znovu to všechno nainstaloval, nastavil DocumentRoot,
VirtualHosts

a -

...všechno šlape tak jak má,

netuším co je jinak... :)

Takže děkuji všem, kteří se nad mým problémem zamysleli.

MM