OT: umisteni switche v racku

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Pondělí Květen 25 10:52:29 CEST 2009

2009/5/24 michal krajcirovic <konf na krajcirovic.cz>:
> "zadkama" naplacle k sobe tak, ze by se tam nedalo projit. nemluve o tom ze
> me nenapada, jak bych do takoveho racku rozumne instaloval nove zelezo.

Vo vs. serverovnach, co som bol sa VZDY instalovalo SPREDU. Az v tak
vela som zasa nebol a zvacsa to boli presklene police, ale vzdy sa
spredu otvorila "vitrinka" :), ja som vlozil server zapojil uz
vyvedene kable, resp. bola napatova zasuvka a islo to.
Popr. ak islo o lowcost, kde som hostoval tower servery (de facto
bezne desktopy), tak to boli len plechove police a tam sa tiez
montovalo spredu. Ale o ziadne racky neslo, bol to sialeny lowcost a
davnejsie, ale vtedy zase za neuveritelnu cenu.

Inak switche aj vsetko dalsie bolo - AFAIR - tak, aby boli "vpredu"
diodky. Switche, UPS/iny monitoring, vsetky blikajuce hracky ...

--
Jan Kunder
jan.kunder-HATESPAM-gmail.com