Vlastni dropbox

Martin Špirk martin.konference na seznam.cz
Pondělí Květen 25 14:06:07 CEST 2009

Zdravim,

nevite nekdo o nejakem softwaru, ktery by fungoval podobne jako sluzby typu
dropbox, tak abych ho mohl provozovat na vlastnim serveru?
Nejde mi pro zacatek o webove rozhrani, ani o verzovani souboru, ale jen o
synchronizaci urciteho adresare mezi nekolika pocitaci. Asi by se dalo neco
udelat za pomoci fam/rsync, ale pokud je nekde neco hotoveho, bylo by to
lepsi.
Nestaci mi sdileni nfs/smb ani server typu ftp.
Ted jsem nasel jakysi iFolder, nemate s nim nekdo zkusenosti?

Diky, Martin