Mandriva 2009.1 Spring

RitchiE!E sidkonference na gmail.com
Pondělí Květen 25 18:05:42 CEST 2009

Hi all,

Jsem  asi  blazen,  ale  nechapu  to,  nainstaloval jsem system, vse v
pohode, ale pak jsem pustil aktualizace a nerozbehnu KDE, pred tim vse
ok,  ted - not supported. FXdrake mi hlasi spravnou kartu integrovanou
INTEL  (Intel 810 and later) monitor take Asus V223HQ a rozliseni take
co  mi  behalo (1920x1440 24bpp) ted proste ani tuuuuk, kdyz dam test,
tak  konec a neni podporovano ,nejaky napad ?

A  jeste  jedna  otazecka - chtel jsem zkusit nainstalovat na Mandrivu
vlc  a  i  kdyz  zdroje  mam nastavene pri urpmi vlc mi to hodi hlasku
Požadovaný balíček nelze nainstalovat:
vlc-0.9.9a-5mdx.cyron.2009.0.i586      (z      důvodu      nesplněného
libxcb-xlib.so.0)
nejaky napad prosim ?

--
15.prikazani - Lepe vladnout v pekle, nez slouzit v nebi
 RitchiE!E