sip, pulseaudio, linphonec, ...

Michal Rybarik michal.rybarik na ecce.sk
Úterý Listopad 10 17:13:24 CET 2009

Zdravim

S linphonec som si uzil tolko zabavy, ze som rad ze s nim uz nemam nic
spolocne. ;o) Preto radsej zareagujem len na toto

> 2. viete o nejakom jednoduchom sposobe, ako odchytit a ulozit audio
> stream behom SIP hovoru?

Ak su to VoIP hovory, tak je moznost smerovat ich cez Asterisk a pouzit
jeho funkciu Monitor() ktora ulozi oba audio kanaly do samostatnych
suborov, pripadne tusim novsiu MixMonitor() ktora to zaroven zmixuje
dokopy. V oboch pripadoch dojde aj k rekodovaniu na zvoleny
codec/format. Ak chcete nahravat telefonnu prevadzku tak tato cesta je z
mne znamych viacmenej najelegantnejsia.

M.R.