sip, pulseaudio, linphonec, ...

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Úterý Listopad 10 23:24:53 CET 2009

Nahravanie hovorov na asteriskovi samozrejme poznam, aj vyuzivam, ale ak
hladam, kde dochadza k najvacsej degradacii kvality, potrebujem pocut aj
zvuk medzi mikrofonom a voip aplikaciou, medzi voip aplikaciou a
asteriskom (na toto uz odpoved mam), medzi asteriskom a voip
poskytovatelom a medzi voip poskytovatelom a voip klientom. Cize teraz
este potrebujem zistit, ako zachytit zaznam priamo z mikrofonu behom
telefonneho hovoru.

Linphonec musim pouzivat tak ci tak, neviem o tom, ze by existovala ina
alternativa, ktora by sa dala ovladat bez zasahu uzivatela (minimalna
funkcionalita vytocit cislo a ukoncit hovor). Idealny by bol samozrejme
nejaky daemon, ktoremu by som na nejakom porte zasielal prikazy, ale to by
som si nieco take musel najprv naprogramovat :)

--
S pozdravom,
Martin Tiršel