Postfix a nekvalifikovane adresy

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Listopad 11 16:39:57 CET 2009

Aplikace, co odesílají maily, většinou umí ručně nastavit kompletní email.
Nestačilo by to takto opravit? Případně použít něco pokročilejšího než
sendmail? Já používám sendEmail a určitě by šlo použít ještě něco lepšího,
minimálně mě napadá, že PHP umí hromadu věcí s maily, ale zaručeně i nějaký
skriptovací jazyk na tom bude dobře.
Takže moje odpověď je, neřeším to v postfixu, ale v aplikaci, která mail
odesílá.
Ještě mě napadá, doručovat všechny tyto maily lokálně a přes pravidla je
přeposílat dál se správnou emailovou adresou.