Postfix a nekvalifikovane adresy

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Středa Listopad 11 16:32:51 CET 2009

2009/11/11 Jan Kasprzak <kas na fi.muni.cz>:
>        Dobry den,
>
> mam postovni server spravujici vic domen, bezi tam postfix. Ted je ale
> problem, ze maily tam muzou vznikat i jinym zpusobem nez ze prijdou
> zvenku (jsou napriklad generovane z nejake databaze nebo z weboveho rozhrani).
> Problem je, jak takoveto maily "sanitizovat", zejmena jak kvalifikovat
> nekvalifikovane adresy v hlavickach. Protoze bych potreboval, aby se
> za nekvalifikovanou adresu nedoplnovalo @hostname, ale jedna z tech domen,
> ktere mailserver spravuje (ale pro kazdy mail muze byt jina).

Nevím, jestli se problém nesnažíš chytit za ocas. Pokud jsem to
správně pochopil,
tak chceš, aby pošťák korigoval špatně vyplněné hlavičky. Otázka zní:
proč jednoduše v aplikaci,
která hlavičky generuje, nepřidáš test na neqalifikované adresy?

Pokud se ale jedná o situaci, kdy si hlavičky vymýšlí sám pošťák, tak
to bude fakt složité.
Postfix ke kanonizaci používá daemona trivial_rewrite, který je ale
plně v režii právě postfixu.

Ale pokud vím, tak Postfix doplňuje pouze ty hlavičky, které nemá.
Takže když mu všechny
předvyplňíš a nenecháš ho, aby cokoli generoval, mělo by to vyřešit
tvůj problém.
Takto jsem to alespoň před sedmi lety dělal já.

Oto 'tapik' Buchta