sip, pulseaudio, linphonec, ...

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Středa Listopad 11 21:04:00 CET 2009

Dakujem za zaujimave info. Co sa tyka toho zkreslenia, tak to uz sa
prejavuje aj v programe sound recorder. Ale ako pisete o linphonec a
nasobeni, tiez mam pocit, ze posobi ako multiplikator problemov. Teraz to
bezi uz relativne dlho na rovnakej urovni, zvuk bieda, ale je to ako tak
pouzitelne. Predtym sa prejavovali rozne anomalie, ale skor ako linphonec,
som to tipoval na asterisk, bud to nejakym updatom preslo alebo to preslo
po tom, co som dal do poriadku systemovy cas, ktory predbiehal.

S tym asteriskom je to zaujimavy napad, nieco na ten sposob ma aj napadlo,
ci by sa nedal asterisk pouzit ako sw telefon, ale rychlodotaz do googlu
nevyhodil nic zaujimaveho (zrejme som ho zle polozil) a viacej som sa
tymto uz nezaoberal. Skusim pohladat a nastudovat. Asterisk naviac na
kazdom PC nebude problem, jedine co na tych strojoch ma bezat, je Opera,
nic viacej netreba a aj ten najlacnejsi HW je na tieto potreby
predimenzovany :)

Ak som dobre pochopil, tak na kazdom PC ste mal cez seriovy port pripojeny
mobil, nainstalovany asterisk a uzivatel telefonoval takymto sposobom?
Zrejme dostanem za ulohu technicky zrealizovat prepojenie aj do GSM siete
a ked som pozeral, co SIP GSM brany stoja (4 kanaly ~2000 EUR a bude treba
2-3 taketo zariadenia), bolo by taketo riesenie na nakup HW o 80%
lacnejsie (rozpocet je znacne limitovany), otazne je potom to, kolko vyjde
naprogramovanie.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel