NoDRI pro xorg bez xorg.conf

Petr Klima petr.klima na sobriety.cz
Čtvrtek Listopad 12 16:40:48 CET 2009

tak byl by tu jeste driconf, pokud mate svobodne ovladace, tam se ta
neco taky ponastavovat, ale jestli dokazete to, co chcete, to fakt nevim
(ted to nikde nemam k dispozici).

Mimochodem, deprecated xorg.conf... Jak si mam bez konfiguraku vybrat,
jestli chci pouzivat ovladac ati nebo radeonhd?

--
Petr Klíma
Vývojář, správce sítě