NoDRI pro xorg bez xorg.conf

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Čtvrtek Listopad 12 17:37:13 CET 2009

Dne Thursday 12 of November 2009 16:40:48 Petr Klima napsal(a):
> Mimochodem, deprecated xorg.conf... Jak si mam bez konfiguraku vybrat,
> jestli chci pouzivat ovladac ati nebo radeonhd?

To byla spíš otázka pro vývojáře xorg...

Vzal jsem /var/log/Xorg.0.log, který prý zobrazuje konfiguraci použitou pro
úspěšný start Xorg mezi řádky Start of built-in configuration and End of
built-in configuration... dal jsem tu konfiguraci do xorg.conf, přepnul jsem
do textového rescue režimu (Ubuntu) a po přihlášení zadal "Xorg -config
xorg.conf... a dostal jsem prázdnou černou obrazovku bez ukazatele myši...
čili X běží, nejde je ukončit pomocí Ctrl-Alt-Del, není to použitelná
konfigurace, i když by měla být, když je zkopírovaná z toho logu.

Takže vytvořit nějaký základní funkční xorg.conf je problém...

--
Milos Prudek
** Do NOT use email for urgent inquiries, please **