/var/log do tmpfs

Zdenek Mazanec konference na betateam.com
Čtvrtek Listopad 12 16:44:26 CET 2009

Milos Prudek napsal(a):

> Mě taky ne.
> ln -d /var/log /var/log-hdd
> ln: creating hard link `/var/log-hdd' => `/var/log': Operation not permitted
>
> Jednoduché řešení bude zkopírovat /var/log do nějakého logs.tar.gz a během
> zapínání počítače rozbalit na ramdisk a během vypínání počítače zase zabalit
> do logs.tar.gz

DO,
 trosku mi unika, k cemu je dobre logovat do pameti a nasledne (po
hodine) ziskana data archivovat na disk.
Jedine, co mi trochu dava smysl je snaha usetrit i/o, neb logovani na
zatizenem systemu pravda zere docela dost vykonu na disku.
Co postavit misto techto tanecku log server, ktery by sbiral a tridil
logy z vasich stroju? Nebylo by to lepsi reseni? Na hodne zatizenych
systemech to tak mam udelane a jsem s tim pomerne dost spokojen.
S pozdravem,
 Zdenek Mazanec

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4600 (20091112) __________

http://www.eset.cz