Padajici driver tty na 64 bit systemu

Petr Sremr petr.sremr na hwserver.cz
Pátek Listopad 20 14:42:47 CET 2009

Zdravim,

diky moc za reakci. Ja jsem ten zdrojak orezaval a orezaval a snazil
jsem se touto cestou zjistit, kde je ten problem. Az jsem dosel k tomuto
kodu, ktery nedela prakticky nic.

Testoval jsem to na tom disribucnim jadre Ubuntu ve VirtualBoxu
(2.6.31-14). Tam mi to chodilo dobre. Jelikos jiny 64bitovy system
nemam, tak jsem to zkusil na tom, na kterem mi to pada.

Moc dekuju za pomoc, kdyz Vam to funguje na 64bitu, tak se zda, ze to
neni obecne problem, ktery se objevuje na 64 bitovych systemech.
Zprovoznim si system s novym jadrem a zacnu to vyvijet na nem.

Petr Sremr