Padajici driver tty na 64 bit systemu

Petr Sremr petr.sremr na hwserver.cz
Pátek Listopad 20 20:21:55 CET 2009

Dobry vecer,

vase rada me presvedcila, abych presel na me pracovni stanici na jadro
2.6.31. Pro me to znamena chvile strachu, jesli bude vse fungovat i
nadale. Jde hlavne o VirtualBox a v nem Windows. Pro me to je zivotne
dulezite, protoze naprostou vetsinu programu delam prave zde...

Na tomhle jadru mi uz driver FUNGUJE jak ma :-)

Jeste jednou diky za Vas cas.

Petr Sremr