Acer Extensa 5630EZ tuhne a wifi padá

Jiri Kroutil kilinux na seznam.cz
Pondělí Listopad 30 11:21:21 CET 2009

takhle jsem to nemyslel...

Snad jste dost znaly uzivatel linuxu, ze vite ze jadro je zaklad a
system se dat vice mene "dobastlit"...
Az vam bude chodit hardware na urovni jadra, tak vyzkousejte tu
distribuci linuxu, ktera vam bude vadit nejmene ...

To,ze nekdo (neco) saha na CD-ROM jde resit na urovni HALu ...

KI

P.S. Limpus jako celek vyhodte, je to (polo)funkcni bastl fedory a
ubuntu ...