Acer Extensa 5630EZ tuhne a wifi padá

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Listopad 30 11:28:54 CET 2009

Jiri Kroutil píše v Po 30. 11. 2009 v 11:21 +0100:

> Snad jste dost znaly uzivatel linuxu, ze vite ze jadro je zaklad a
> system se dat vice mene "dobastlit"...

spis mene nez vice, dneska je hromada userspace veci vazana dost prisne
na verzi jadra.

> Az vam bude chodit hardware na urovni jadra, tak vyzkousejte tu
> distribuci linuxu, ktera vam bude vadit nejmene ...
>
> To,ze nekdo (neco) saha na CD-ROM jde resit na urovni HALu ...

HAL uz odchazi do propadliste dejin, a mozna prave proto CD-ROM zlobi.
Ono tech 50% CPU je rovnomerne rozlozeno mezi nejake 3 userspace
programy - jeden je udev a ty druhe dva jsem zapomnel. Bez techto
programu, ktere jsou nejspis vazane na posledni verze jader, by ten
problem vubec nenastal.

Cili, kdybych vzal 2.6.25, tak nemam problem s pollovanim, protoze tam
jeste nebyl udev misto HALu. Ale taky tam nebylo myslim PulseAudio a
hromada jinych veci, se kteryma pocita up-to-date GNOME atd.

Kdyz uvazim, ze W7 stoji snad 2000 korun nebo kolik a problemy bych s
tim nemusel resit vubec, zatimco jsem tomu ntb venoval uz nejmin 30
hodin, tak se mi proste nevyplati s tim cokoliv dalsiho vymyslet.
Natolik znaly uzivatel uz jsem (nejen linuxu, ale hlavne sveho casu)...

Petr