(open)sasc-ng problem?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Neděle Říjen 4 21:37:42 CEST 2009

Zdar,

pokud je tu nekdo, kdo pouziva (open)sasc-ng spolu s CS Link nebo Sky
Link dekodovaci kartou pro prijem ceskych programu ze satelitu, ozvete
se mi (klidne soukromym mailem) prosim.

Koncem zari mi z niceho nic prestalo fungovat dekodovani z TP 11876 MHz
a maximalne me to mate, protoze jsem nic nemenil, pokud si chabe
pamatuju. Na tom TP je zrovna par dobrych programu jako napr. Prima COOL
nebo HBO, tak me to stve. Navic to muze byt nejaka nemoc, co se rozsiri
i po dalsich TP, tak bych to chtel co nejdriv podchytit a vylecit, pokud
mozno.

Dost by mi pomohlo, kdybych vedel, jestli se to deje jen u me, nebo
jestli to postihlo i jine (open)sasc-ng instance.

Diky

Petr