katastrofalny vykon dm-crypt pri paralelnych zapisoch

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 8 14:36:51 CEST 2009

Dusan Zatkovsky wrote:
: Ahoj.
: Mam server, kde bezi niekolko vmware masin nad dm-crypt(aes-cbc-essiv:sha256,
: 128bit) + lvm + raid10.
:
: Problemom je vykon. Akonahle paralelne 2 a viac masin zacnu hrabat po diskoch,
[...]

: *1 Z tohoto titulu ma to smeruje k nazoru, ze primarnym problemom je paralelny
: zapis do jedneho sifrovaneho disku.

	Strilim od boku (nezkousel jsem, dm_crypt mam jen na desktopech).
Nemuze byt problem v I/O scheduleru? Ja jsem dosel k zaveru, ze treba
CFQ nad SW RAIDem (/dev/md*) funguje divne, zvlas kdyz jde treba o
pristup beznych procesu versus rekonstrukce RAIDu. Dal jsem deadline
a je to vyrazne lepsi. Cili zkuste neco jineho nez CFQ.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox