RE: Wifi sí» s RADIUs serverem.

IPetr ipetr na email.cz
Pátek Říjen 16 11:21:09 CEST 2009

Koukam, ze se to tu zvrhlo na diskusi o Mikrotikach. Zkusim se tedy optat
znovu. Je tu nekdo, kdo mi dokaze zrealizovat puvodni poradavek na
spolehlivem a pritom nepredrazenem HW ?

Dekuji Petr

On Friday, October 16, 2009 12:22 AM ,
Michal Rybarik <michal.rybarik na ecce.sk> wrote:

> Zdravim,

> Predvcerom som do Routerboardu 532 s RouterOS 3.13 (stable) nahral
> nadialku RouterOS 3.30 (taktiez stable), hodil reboot a..... cely
> segment siete sa odporucal do kyticiek. Uz to skratka nenabehlo.
> Zachranil ma zalozny konekt a manazovana UPSka cez ktoru som tomu
> mikrotiku utal napajanie. Zaplatpanboh chytil sa, ale upgradovanie
> ostatnych som si rychlo rozmyslel, su aj na takych miestach kde je
> neprijemny pristup aj za slnecneho pocasia, a za vichrice ako je
> tento
> tyzden, je to o zivot.

bylo soucasti cfg na tom MT EoIP? - to ma tendenci pri upgradech nekdy
zpusobovat packetove bourky (staci na blizsim  MT schodit EoIP a na
obou jej pak smazat a vytvorit znovu - zrejme problem s MACkou na
tunelu). Pripadne tusis cim ten problem byl zpusobeny?

> Mozem sa opytat ake zariadenia este pouzivate? Neviem ci sme niekedy
> nasadili nieco menej stabilne ako Mikrotik. Tak nech viem comu sa
> vyhnut.

my mame problem akorat se zdroji k MT - ty co jsme masove nasadili
zpocatku maji sklony po vypadku napeti uz nenabehnout.

Co se Tyce MT tak bud pouzivate nejake nastaveni, ktere zpusobuje
problemy nebo jste jen meli smulu na vadne desky.

> No presne jak pisete. Staci len kupit nejaku dalsiu krabicku (za
> taku
> cenu ako samotny mikrotik) a vypinat nou napajanie, alebo tam proste
> vpripade problemu zabehnut... Tomu hovorim spolahlivy system.

HW watchdog je primo v MT

>Linux
> ktoremu prisili graficke rozhranie, a stal sa z neho Windows.

mozna Ti nedoslo, ze to graficke rozhrani bezi na Tvych Windows ne na
tom MT
>Ked to
> nejde, staci "len" vypnut a zapnut. Uzasne.

D. Toman