Re: Wifi sí» s RADIUs serverem.

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Říjen 15 08:47:47 CEST 2009

DD,

On Tuesday, October 13, 2009 8:27 PM ,
Richard Svec <richard.svec na ecce.sk> wrote:

> Potvrdzujem.  Osobne skusenosti s mikrotikmi - velmi zle a este
>   horsie. V mojom pripade ne/spolupraca RSTP mikrotikov s RSTP na
> inych zariadeniach.  Mikrotik dokazal uspesne zmagorit celu siet.
> Kolega ma zase pekne skusenosti s upgradovanim fw. na dialku.
> Pravdebodobne najlepsie vyuzitie by bolo obalit ich molitanom a
> zahrat s nimi futbal.

Mikrotik (RouterBoard + ROS) ma sve mouchy ale siroko daleko je to
nejlepsi zarizeni na WiFi. Mozna ne co se tyce vykonu a spolehlivosti
ale co se tyce variability a moznosti konfigurace a utilit pro
diagnostiku a pomoc pri reseni potizi urcite.

Pokud narazim na nejaky problem tak ho bud vyresim sam nebo reportuju
vyrobci. MT support problemy, ktere jsou dobre popsany a jsou
prokazatelne nahlasi vyvojarum a Ti je vetsinou drive ci pozdeji
odstrani.
RSTP na MT nepouzivam (to sveruji ciscu), upgradu na dalku jsme
udelali mozna 10000 (automatem i rucne) . Obcas se zapis na flash
nepovede apod ale vetsi problemy s nim nejsou. Ono je take dobre
sledovat vyvoj a nalezene chyby (upgradovat bios na routerboardech
apod)

Hotspot mod na MT nepouzivame ale z doslechu vim, ze je pomerne dobre
implementovany vcetne vychytavek jako umozneni pripojeni i kdyz ma
uzivatel vypnute DHCP a nastavenou IP mimo rozsah hotspotu (NAT
preklad si s tim poradi).

D. Toman

Daląí informace o konferenci Linux