Propustnost SDRAM

Petr Klima petr.klima na sobriety.cz
Úterý Říjen 20 14:06:19 CEST 2009

Jan Řezníček wrote:
> Zdar, mám doma takovouto raritku:
> http://www.wel.com.ua/TechHelp/MB/Soltek/product/68c.htm
> http://www.via.com.tw/en/products/chipsets/legacy/pro133a/
> Mám v ní dva P3 667MHz a podařilo se mi do ní nacpat 1GB sdram (1x512 a 2x256). Podle všeho by to neměl být problém a funguje to. KDE 4.3 mi připadá dost svižné, subjektivně lepší než dřív.  ALE:
> [...]

To je naprosto normalni hodnota pro tyto stroje. Zalezi samozrejme i na
nastaveni casovani atd., ale nepocitejte se zvysenim vice, nez 10%.
Hodnoty vypisovane Memtestem se nikdy k tem teoretickym moc neblizi.
Resp. mne se neblizily na zadnem testovanem pocitaci, takze to povazuji
za vlastnost.

PK.

--
Petr Klíma