mdadm a pridani dalsiho HDD do RAID5

"Ing. Ladislav Jančík" jancik na seznam.cz
Pondělí Říjen 26 15:20:00 CET 2009

Dobrý den,
přímo na stránkách Supermicra se dá stáhnout ovladač pro SATA ICH9 pro
RedHat EL4 x64. Ten se potom použije při instalaci. Nebo zkuste CentOS
5.4 x64, ten by měl mít ovladače ICH9 už v sobě.

Pěkný den

lada jancik