RE: Přesun systému na raid

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Říjen 31 05:33:48 CET 2009

Tak abych to nějak uzavřel, tak po několika hodinách hotovo. Dělal jsem to
podle toho návodu na Gentoo s tím, že místo instalace jsem zkopíroval data
přes rsync. Vše jsem dělal na jiným stroji, protože Via Epia má pouze 2x
SATA a já potřeboval 3x SATA (šlo by to dělat i s degradovaným polem, ale to
by byla zbytečnost).
No a kdybych ten návod četl pořádně, tak by mně to nabootovalo napoprvé,
přehlídl jsem, že partitions musí mít nastaveno Linux raid autodetect (FD)
místo Linux (83).
Díky všem za rady, přechod byl díky nim mnohem snazší, rychlejší a
bezbolestnější.