hromadny prevod z doc do plaintextu s oddelovacem stranek

Vit Vomacko linux.vomacko na seznam.cz
Pondělí Září 7 18:17:19 CEST 2009

Asi jsem nepolozil dotaz dost srozumitelne. Potrebuji vlozit oddelovace tak,
jak to bylo v puvodním doc souboru. Bohuzel vkladani do prevedeného
plaintexu skriptem se behem jednoho souboru rozjede o radek nebo dva vlivem
formatovani...Ja potrebuji odstrankovat presne tak, jak je to v původním doc
souboru. To znamena aby exportovaci nastroj tuto cinnost zvladal. Popravde
si nemyslim, ze by nejaky takovy nastroj byl. Ze zkusenosti vim, ze i
OpenOffice otevre ten soubor odstrankovan jinak nez Word... proto asi budu
muset tuto konverzi provádět pomoci nějakého makra ve Windows/Wordu:(

-----Original Message-----
From: linux-bounces na linux.cz [mailto:linux-bounces na linux.cz] On Behalf Of
Vlada Macek
Sent: Monday, September 07, 2009 1:35 PM
To: Diskuse o Linuxu v cestine
Subject: Re: hromadny prevod z doc do plaintextu s oddelovacem stranek

Vít Vomáčko wrote:
> Zdravim,
> zatim jsem pouzival pro hromadne prevadeni z doc do plaintextu zdarne
antiword:
> antiword -m 8859-2.txt foo.doc > foo.txt Problem je ale v tom, ze bych
> potreboval do vygenerovanych foo.txt /nebo jineho vhodneho formatu/ zanest
oddelovace stranek vhodne pro dalsi parsovani, napr ##.
> Neresil nekdo podobny problem? Popr. nema nekdo zkusenost s pouzitim
OpenOffice na hromadne konvertovani, prohanenim pres nejaky jiny format?
Doted jsem pouzival manualni vlozeni poctu radku, z cehoz se pak
vygeneroval oddelovac, ale rad bych se tomu vyhnul.

> Jeste bych rad uvedl, ze ono to prevadeni s oddelovacem uz z pricipu poctu
radku v doc souborech nebude sranda, ve Wordu se totiz pocet radku na
stranku nastavuje tim postranim pravitkem....

Nevim, jestli vam rozumim, ale vlozeni radku ## za kazdy 30. radek vstupu
provedete treba takto:

N=0
while read L; do echo $L; [ $((N++%30)) = 29 ] && echo '##'; done

Neni to ale zrovna rychle.

--
\//\/\
http://macek.sandbox.cz