hromadny prevod z doc do plaintextu s oddelovacem stranek

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Úterý Září 8 09:58:10 CEST 2009

Zdravím,

mám ten dojem, že pokud není do dokumentu natvrdo vloženo zalomení
stránek, tak i různé wordy na různých počítačích udělají stránkování
různě. Podle mne je to způsobeno tím, že word se dokument snaží nějak
naformátovat podle instalované tiskárny.

S pozdravem
Tomáš Krbec