hromadny prevod z doc do plaintextu s oddelovacem stranek

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Čtvrtek Září 10 17:05:00 CEST 2009

Přesně tak. Word není DTP, aby si hrál na BoundingBoxy a počítal
jednotlivé picy (pozor, čti pajky!). Je to obdobné jako u HTML -
pokaždé je to rozházeno / zalomeno různě, pokud někdo nepoužije fakt
drsné nástroje.

Takže dodržet stránkování v principu nelze - Word je i po těch X
letech pořád jenom WordProcessor, což je ale dobře. Jen není dobré jej
používat jinak.