Thinkpad T23-ovládání zvuku

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Pátek Září 11 21:34:44 CEST 2009

Zdravím, před časem jsem se pídil po informacích, jak pracovat na tomto
notýsku s tlačítky, která vypínají a ztišují zvuk. Zjistil jsem to, čeho
jsem se obával. ve Uindousech tato tlačítka fungují přesně jak mají.
Čili tlačítko vypnutí zvuk okamžitě vypne a hned zase zapnout to lze
tlačítky +/-. V linuxu je to ovšem hluché... Několkrát se mi to před
časem podařilo zapnout, ale vůbec nevím jak. Rozhodně to nebude hardwarem..
Takže chci prozkoumat volání těchto tlačítek (jsou -li jaká) a rozhodně
by mi pomohl pamětník, který tento Thinkpad měl nebo ještě provozuje.
Díky za pomoc.
Honza

--
S pozdravem