Opensuse 10.0

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Úterý Září 15 15:07:33 CEST 2009

On Wednesday 09 of September 2009 11:01:51 Zdenek Mazanec wrote:
> Dobry den,
>  nevite nekdo nahodou zda se jeste nekde nepoflakuji repozitare OpenSUSE
> 10.0? Nejstarsi jsem nasel 10.3, ty mi bohuzel nic neresi :-(

Někde jsem to zahlédl. Hledejte něco jako adresář: "discontinued", ale to co
jsem viděl obsahovalo pouze 10.2 a 10.3

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

student dějin umění na FF UK
ICQ: 255622623  |  HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Není svobody bez autority. Ztratíme-li právo na svobodu, ztratíme i svobodu.
Máme-li však práva, musí existovat i autorita, na kterou se můžeme obrátit.
						Gilbert Keith Chesterton