sshd port forwarding

Pavel Vedral pve na casd.cz
Pondělí Září 14 16:05:24 CEST 2009

Ono je to tak, ze pocitace C a D lezi u zakaznika.  Pomoci ssh se muzeme
prihlasit jenom na C, ale D poskytuje pres ruzne porty data.
Na nasi strane slouzi B jako pocitac smerem ven, je otevreny na nasem
firewallu atd. Stanice A reprezentuje nase vyvojare a spravce.
Vse fungovalo, dokud B byl Solaris, jakmile jsme ho vymenili za CentOS,
objevil se tento problem.

Pavel