sshd port forwarding

Petr Sp. petr.sponer na blacksuns.net
Pondělí Září 14 15:58:05 CEST 2009

Pavel Vedral napsal(a):
> Zdravim vsechny,
>
> moc se omlouvam, spatne jsem v prvni zprave na toto tema popsal model,
> takze ted uz doopravdy:
>
> - Mam ctyri pocitace A, B, C a D.
> - Z B na C se pripojim pomoci neceho jako ssh -L 8080:D:8080 user na C (C
> a D jsou ve stejne siti a vidi na sebe i bez ssh a dalsich udelatek)
> - Prohlizec na B mi v pohode zobrazi strany pomoci http://localhost:8080
> ze serveru D.
> - Ale na pocitaci A nemuzu udelat http://B:8080, abych videl data z D
>
> Myslel jsem, ze nastavim v /etc/ssh/sshd_config na B a C:
> [...]
Tak nevim, jestli to čtu celé blbě, ale nějak mi z popisu nedochází,
jaký vztah (nebo alespoň sítové spojení) má počítač A k těm ostatním?
Krom toho, jestli dobře vidím to připojení přes ssh, tak tam to
forwarduješ port 8080 z D na localhost:8080 B, ale na veřejný port
počítače B už ne. Takže http://B:8080 by skutečně fungovat nemělo, ale
možná se pletu.
PSp