Vzdalena konzola

Martin Patka linkonf na mikroservis.cz
Pondělí Září 14 23:12:43 CEST 2009

Zdravim,

o dalkove sprave jsem take jeden cas premyslel, dokonce jsem nasel
i priklad potrebneho HW (Aten CN-8000), ale po zjisteni ceny  > 12000,-
jsem od toho upustil.... Pokud cena neni prekazkou, tak hledejte
KVM-over-IP....

Nektera hostingova centra poskytuji KVM-over-IP v ramci poplatku
za hosting, nepatri Vas provider mezi ne ?

Zatim nashle

--
-- -------------------------------------------------------------------
Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: 481 624301
51301, Semily 1                   phone VoIP  481 120969
http://www.mikroservis.cz
-- -------------------------------------------------------------------

-----Original Message-----
From: linux-bounces+linkonf=mikroservis.cz na linux.cz
[mailto:linux-bounces+linkonf=mikroservis.cz na linux.cz] On Behalf Of Vlada
Macek
Sent: Monday, September 14, 2009 10:20 PM
To: Diskuse o Linuxu v cestine
Subject: Vzdalena konzola

Mam masinu u providera, ktera se jednou za nekolik tydnu odmlci, ale tty
reaguje na klavesnici a provider zrejme poskytuje sit bez preruseni. Na
100km vzdalenost mi to muzou tak akorat restartnout, coz je brutalni.

Chtel bych zjistit pricinu potizi, ale k tomu bych se potreboval virtualne
dostat k te konzoli. Existuje pro to nejake (zrejme hw) jednoucelove
zarizeni nebo nejaky mne neznamy trik? Budu rad za osobni zkusenosti nebo
jen tip.

Dik!

--
\//\/\