Vzdalena konzola

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Pondělí Září 14 23:23:46 CEST 2009

Zdravím  konferenci.
Existuje na to poměrně drahý HW.
Hledejte výraz IKVM, například
http://www.asm.cz/zbozi/ikvm-8000-kvm-over-ip-8x-host-kaskadovatelny.html
Přenáší kompletně výstupy z VGA a fyzicky ovládá klávesnice a myši. Zcela
nezávislé na OS. Tento konkrétní typ nabízí ovládání z libovolného web
prohlížeče s podporou Java), šifrovaná komunikace SSL, HTTPS/HTTP.
Integrované zařízení pro 8 ovládaných počítačů..... Prostě vzdálená konzole
po IP ....
S pozdravem
--
Ing. Leoš Houser, jednatel