Vzdalena konzola

Premysl Hruby dfenze na gmail.com
Úterý Září 15 08:50:05 CEST 2009

On (14/09/09 22:20), Vlada Macek wrote:
> Date: Mon, 14 Sep 2009 22:20:23 +0200
> From: Vlada Macek <macek na sandbox.cz>
> To: Diskuse o Linuxu v cestine <linux na linux.cz>
> Subject: Vzdalena konzola
>
> Mam masinu u providera, ktera se jednou za nekolik tydnu odmlci, ale tty
> reaguje na klavesnici a provider zrejme poskytuje sit bez preruseni. Na
> 100km vzdalenost mi to muzou tak akorat restartnout, coz je brutalni.
>
> Chtel bych zjistit pricinu potizi, ale k tomu bych se potreboval
> virtualne dostat k te konzoli. Existuje pro to nejake (zrejme hw)
> jednoucelove zarizeni nebo nejaky mne neznamy trik? Budu rad za osobni
> [...]

Mozna Vam bude stacit jaderny modul netconsole (pouziti viz v
dokumentaci jadra, Documentation/networking/netconsole). Posila zpravy
jadra (tedy napr. to co je v dmesg) v UDP, na druhe strane pak staci na
cteni napr. netcat co posloucha na UDP portu a je to.

-Ph

--
Premysl "Anydot" Hruby, http://www.redrum.cz/
-