Nová verze xkb

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Úterý Září 15 18:30:17 CEST 2009

Petr Klíma teithant o Re: Nová verze kxkb:
> A kdybyste to chtel jako radkovy prikaz, tak mne funguje
>
> setxkbmap -layout us,cz -variant ,qwerty -option
> grp:rwin_switch,grp_led:scroll,grp:alt_shift_toggle

Tak jsem si podle toho vzoru upravil svuj prikaz
(setxkbmap -layout us,cz -variant ,qwerty -option grp:switch,grp_led:scroll)
a nejakou dobu mi take fungoval. Ale co se nestalo, prisla nova verze xorg
(7.4) a tak jsem dnes opet bez cestiny...

Vypozoroval jsem jedinou zmenu, s to pri vypisu s -v 10, ze to rika: Applied
rules from evdev, misto drivejsiho Applied rules from xorg:. Jenze nevim, co z
toho vyplyva.

Muze mi nekdo prozradit jak se dnes nastavuje klavesnice v X?

Diky

--
Pavel Kraus
GPG FP: 9546 3E90 4376 094C 500C 6CBD 7ACB 81D7 F30D FEE7