Nová verze xkb

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Úterý Září 15 19:13:24 CEST 2009

Pavel Kraus teithant o Re: Nová verze xkb:
> Petr Klíma teithant o Re: Nová verze kxkb:

> Tak jsem si podle toho vzoru upravil svuj prikaz
> (setxkbmap -layout us,cz -variant ,qwerty -option
>  grp:switch,grp_led:scroll) a nejakou dobu mi take fungoval. Ale co se
>  nestalo, prisla nova verze xorg (7.4) a tak jsem dnes opet bez cestiny...
>
> Vypozoroval jsem jedinou zmenu, s to pri vypisu s -v 10, ze to rika:
>  Applied rules from evdev, misto drivejsiho Applied rules from xorg:. Jenze
>  nevim, co z toho vyplyva.
>
> Muze mi nekdo prozradit jak se dnes nastavuje klavesnice v X?

Ještě doplním nové poznatky. Zkusil jsem si hrát s příkazem setxkbmap.

"setxkbmap -layout sk" fungovalo. Postupným přidáváním fungujících parametrů
jsem dokonvergoval k příkazu
"setxkbmap -layout us,cz -variant ,qwerty -option  grp_led:scroll" ... tedy
jediné, co to kazilo, byl parametr grp:switch. Nadšeně jsem si tento příkaz
napsal do .xsession, odhlásil se, restartoval gdm, a opět to nefunguje.

Jediné, co mi v tuhle chvíli funguje spolehlivě, je přepínání z příkazové
řádky voláním setxkbmap.

--
Pavel Kraus
GPG FP: 9546 3E90 4376 094C 500C 6CBD 7ACB 81D7 F30D FEE7