Jakou webkamerku pro Linux?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Září 18 09:15:20 CEST 2009

	Dobry den,

shanim nejakou webkamerku pro Linux - typu je strasne moc a obvykle
se jmenuji uplne jinak nez driver :-/. Moje pozadavky jsou
(od nejdulezitejsiho):

0. dobra podpora pod Linuxem jako V4l2 bez proprietarnich ovladacu
	(treba v laptopu mam kamerku ktera funguje, ale snima
	obraz vzhuru nohama :-)
1. rozliseni staci 320x200, vic asi pro telefonovani nepotrebuju.
	Rozhodne zadne multimegapixelove.
2. dobra funkce i pri ne uplne silnem osvetleni (s predchozi kamerkou
	jsem si musel do tvare nasmerovat lampu, aby me druha strana
	vubec videla :-)
3. dobre uchyceni nad monitor (stavajici kamerka mi pada, nepodarilo se mi
	ji rozumne nedestruktivne uchytit)
4. pokud mozno zadne slozitosti typu autofokus nebo sledovani pozice.
5. aktualne dostupna v CR
6. ne moc draha
7. vestaveny mikrofon (at nemusim resit uchyceni dvou veci; ale neni nutne)
	Jak to potom funguje? To ma svuj 3.5mm jack, nebo se to tvari
	jako USB audio zarizeni?

	Mate nejake tipy? Diky,

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox