Nova verze xkb

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Neděle Září 27 22:35:08 CEST 2009

Robert Cernansky teithant o Re: Nova verze xkb:

> bude sa zhlboka nadychnut a pozriet si obsah /usr/share/X11/xkb/rules
> adresara.

Toho jsem se bál. Ale i to jsem nakonec zkusil.

> Skus pozriet navod z Gentoo:
> http://www.gentoo.org/proj/en/desktop/x/x11/xorg-server-1.5-upgrade-
guide.xml

Tohle (a další informace tamtéž) mi pomohlo asi nejvíc. Díky.

Skoro všechno už mi chodí, jen nedokážu rozchodit přepínání klávesnic přes
RAlt. A nedokážu pochopit proč. Na notebooku mi to funguje. Možná je to nějaká
vlastnost klávesnice, která se dřív neprojevovala. Nakonec jsem to vzdal a
učím se místo RAlt používat LWin...

--
Pavel Kraus
GPG FP: 9546 3E90 4376 094C 500C 6CBD 7ACB 81D7 F30D FEE7