RE: Emigrace oddílů na nvoý disk

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Září 29 01:51:49 CEST 2009

Snad poradí někdo zkušenější, používám přímo všechno v kernelu bez initrd.
Něco jsem v rychlosti vygooglil, že to dělá mkinitrd, pravděpodobně se mu
bude muset nějak říct, aby použil i ten chybějící modul.
Zkus mrknout zde, tady to vypadá nadějně:
http://www.nabble.com/Modify-initrd-image-td25026288.html
Jak funguje aktualizace netuším, používám Gentoo a Debian, u Gentoo si dělám
vlastní kernely u Debianu téměř vždy stačí ten výchozí s funkčním initrd.