Emigrace oddílů na nvoý disk

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Září 29 03:08:36 CEST 2009

On Mon, Sep 28, 2009 at 08:17:49PM +0200, honzarezna wrote:
> Zdravím, poradíte?
> Pokouším se ve starším počítadle přeemigrovat na novější Sata disk s
> řadičem SiliconImage 3512A. Nejdřív jsem si zkusmo nainstaloval
> (samozřejmě jsem si označil oddíly stejně jako na starém disku), abych
> zjistil přesnou syntax nového modulu, je to sata_sil. Ten jsem pak
> vložil do modprobe.conf.
> Pak jsem upravil menu grubu a fstab tak, aby v něm nebyly přesné
> identifikátory púvodních oddílů, ale klasické /dev/sda1 atd.
> Pak jsem nastartoval Knoppix a prostě překopíroval celou strukturu ze
> [...]

Ahoj,

co znamena identifikator oddilu? Jestli je to "LABEL", tak se da
vytvorit fdiskem nebo jeste lepe tyto LABELy nepouzivat a natvrdo
pouzit ve fstab treba "/dev/sda2".

Jeste lepe je pouzit UUID a cestu z /dev/disk/by-uuid/.

Jestli pouzivas initrd, tak je treba ho pregenerovat nebo ty LABELy
alespon docasne nastavit spravne.
-- Dalibor Straka