Jak presunout soubor k zacatku disku?

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Neděle Duben 4 22:16:50 CEST 2010

On Sat, 3 Apr 2010, d.petr wrote:

> 	Dobrý den,
> 	mám bootovací potíže. Sestavil jsem si nové jádro a chtěl bych ho
> použít. Zadal jsem ho do LILO, ovšem při pokusu o zavedení se dozvím Error
> 40, což je podle všeho "soubor za cylindrem 1023". Zkusil jsem GRUB, protože
> jsem se naivně domníval, že ten to zvládne. Bohužel mi akorát připravil asi
> 20 hodin těžké práce, kdy jsem se pokoušel nějak oživit nestartující stroj.
> GRUB tedy také nedokáže zavést jádro umístěné za cylindrem 1023.

Podle me grub zadne omezeni na 1024 cylindru nema. Tezko rict co vam
pripravilo takove perne chvile, ale rekl bych ze problem bude nekde jinde
nez v grubu. Tedy pokud nepouzivate nejakou predpotopni verzi.

http://www.gnu.org/software/grub/grub-legacy-faq.en.html#q3
http://www.gnu.org/software/grub/grub-faq.html#q3
http://www.redhat.com/docs/manuals/linux/RHL-7.3-Manual/ref-guide/ch-grub.html

Presouvat soubory na disku moc nejde, co muzete zkusit je prekopirovat
nejaky vetsi soubor ktery je pravdepodobne na zacatku disku znovu na disk,
puvodni umisteni smazat a nasledne ulozit image jadra.

> PM

Adam Pribyl