EVMS kontejner

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Pondělí Duben 5 20:51:59 CEST 2010

Zdravím.

   Mám jádro 2.6.16 a EVMS 2.5.5 a snažím se vyrobit kontejner,
který obsahuje mirror zařízení. Mám dva disky, na každém jsem
si vyrobil segment (řekněme 2G), ty jsem "spojil" jako raid1 do
regionu. Region jsem vložil do kontejneru a uložil. V konfiguraci
kontejneru se mi správně zobrazovala velikost necelé 2G
a "raid1" zařízení. Pak jsem evmsgui ukončil. Potud OK.
Ovšem při novém spuštění mi kontejner už hlásil dvojnásobnou
velikost, pamatoval si raid1 zařízení, ale kromě toho i jednotlivé
segmenty, ze kterých vznikl. Pokud chci vytvořit nový region
v rámci  daného kontejneru, nemůžu ho vytvořit na "raid1" regionu,
ze kterého vznikl, ale mám k dispozici pouze základní segmenty.
Kde dělám chybu ?

Za odpověď děkuje
Pavel

--
Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.