procmail, dovecot (lda), sieve a jak to delate vy?

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Duben 22 19:44:55 CEST 2010

On Thursday 22 of April 2010 18:44:39 Zdenek Kaminski wrote:
> Ahoj,
>
>   tento muj mail je spise uvaha nez prosba o reseni.
>
> Dosud jsem ke sve spokojenosti pouzival ctverici sendmail, procmail,
> dovecot a ldap.
>
> Zalozil jsem ucet v ldapu, v ldapu nadefinoval k uctu aliasy (obdoba
> /etc/aliases), virtualni adresy (obdoba virtusertable) a bylo. Kdyz prisel
> mail, tak to procmail nasyslil do /var/mail/<ucet_v_ldapu> a bylo.
>
> Kdyz se pak uzivatel prihlasil pres imap ke cteni slozky, dovecot pres pam
> zaridil vytovreni domovskeho adresare (arg = session=yes dovecot v
> [...]

Jestli jsem to správně pochopil, tak při prvním přihlášení uživatele stejně
jeho osobní složka ($HOME) vznikne? V tom případě bych viděl jako jasné
řešení jim jejich $HOME vytvářet hned. Možná by k tomu šlo "zneužít" i nějaké
pravidlo v globálním /etc/procmailrc.

Slávek