procmail, dovecot (lda), sieve a jak to delate vy?

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Pátek Duben 23 08:35:52 CEST 2010

On Thu, 22 Apr 2010, Slávek Banko wrote:

> Jestli jsem to správně pochopil, tak při prvním přihlášení uživatele stejně
> jeho osobní složka ($HOME) vznikne? V tom případě bych viděl jako jasné
> řešení jim jejich $HOME vytvářet hned. Možná by k tomu šlo "zneužít" i nějaké
> pravidlo v globálním /etc/procmailrc.

At kolem toho chodim jak kolem toho chodim, vzdycky mi vyjde, ze se ten
domovsky adresar vytvori. Akorat jsem to nechtel delat ja, ale chtel jsem
to nechat na "systemu"...

Kdyz se to vezme kol dokola kol, tak idelani by bylo mit plugin pro
roundcubemail, ktery by umel pracovat s ~/.procmailrc uzivatele.... Asi si
ho napisu... Kdyz ja ale neumim v php :-) Pak by bylo vyreseno vse.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...