Re: HW grafické terminály pro X11 / RDP / ICA / NX

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Středa Duben 28 11:09:39 CEST 2010

Před cca šesti lety jsem testoval nějaký starší model od zmíněné firmy. Byl
to ten typ, který komunikuje se serverem po síti. Fungovalo to pěkně jak na
linuxu, tak ve WindowsXP. Pro windows je potřeba samozřejmě dokoupit další
licence (běží to samozřejmě i bez nich, ale není to čisté). U toho staršího
modelu bych v současnosti viděl jako problém to, že to podporovalo jenom
jistou sadu rozlišení monitoru poplatnou té době, takže s novým LCD
1920x1200 bych tam asi nepochodil.
Nicméně krabička je ještě v mém dosahu, tak, pokud by jste chtěl, bych to
mohl ozkoušet na aktuální fedoře, případně Windows Vista

S pozdravem
Tomáš Krbec