Atheros AR5418 a master mode

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Srpen 8 20:20:14 CEST 2010

Tak jsem konečně měl čas otestovat a po delším boji můžu s jistotou říct, že
v master mode funguje. Jenom to není úplně hračka, protože ath9k driver v
kernelu (2.6.31) odmítá spolupracovat, i když by měl podporovat AP a madwifi
ve standardní stažitelné verzi taky nejede. Takže je třeba stáhnout nějakou
poslední verzi přes svn a tu si zkompilovat. Iwconfig pak taky odmítá
přepnout do master mode, je třeba použít wlanconfig nebo natáhnout modul s
parametrem autocreate=ap. Pak už se wifi objeví v master mode. Teď už to
zbývá jenom nakonfigurovat...