yum pres proxy s kerberem

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Středa Srpen 11 14:18:56 CEST 2010

On Wed, 11 Aug 2010, Ludek Finstrle wrote:

> Drobna zmena ...
> $ curl --proxy-negotiate --proxy-user : http://download1.rpmfusion.org/nonfree/fedora/updates/12/i386/repodata/repomd.xml
>
> Toto projde. Ted otazka, jak ty parametry dostanu do yumu a zda ho
> presvedcim, aby vzal jinej listek.
>
> Badam dal, vysledky poslu. Kdyby nekdo uz mel rozchozeno a nakopl me, tak
> mi usetri cas.
>
> Diky za nakopnuti

Bohuzel tyto vlastnotsi nebyvaji u yumu nejpouzivanejsi takze obcas trpi
ruznymi problemy. Uz jsem tez zazil na yum 3.2.8 nefunkcni autentizaci
pres proxy.

Reseni nevim v soucastnosti nepouzivam, ale doporucuji k pozornosti volby
yumu
       -d, --debuglevel=[number]
       -e, --errorlevel=[number]

Pokud bude chyba v yumu -> bugzilla redhatu, pripadne pokud to je
urgentni tak napsat primo na Seth Vidal.

> Luf

Adam Pribyl