yum pres proxy s kerberem

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Pátek Srpen 13 13:15:44 CEST 2010

Ahoj,

Wed, Aug 11, 2010 at 02:18:56PM +0200, Adam Pribyl napsal(a):

> Reseni nevim v soucastnosti nepouzivam, ale doporucuji k pozornosti volby
> yumu
>       -d, --debuglevel=[number]
>       -e, --errorlevel=[number]

Toto nevypise nic zajimaveho (co by melo spojitost). Snazil jsem se hrabat
ve zdrojacich a nenarazil jsem na nic zajimaveho :o(
Zda se mi, ze je problem v pycurl (ale nevim jak najit blizsi info).

curl i yum vezmou kerberosi ticket pro:
HTTP/proxy.domena na REALM

Tzn, ze i yum zkousi Kerberosi auth. Dokonce jsem i do
/usr/lib/python2.6/site-packages/urlgrabber/grabber.py dal vynuceni pouze
Negotiation auth (Kerberos), ale stale se vysledek nedostane do
nasledneho pokusu o authentizaci.

Mate nekdo tip, jak zapnout logovani libcurl pod pycurl?
Pripadne jak zapnout nejaky debug/trace prace s listky?

Takto ani nevim, kam ten bug dat, aby se jim nekdo seriozne zabyval.

Diky

Luf